***10 i Topp 2008 - LO***

Ser att det är många som rankar sina 10 favoriter på scrapsidan, från det gångna året och jag ska inte var sämre!!!

Året genererade: 75 st LO, 27 st Letter, 3 st 6x12, ca 30 kort, 2 minneslådor och diverse småalbum.
Jag presenterar mina 10 i topp i den ordning jag gjorde dem, förutom de två sista, eftersom de är i ett annat format:





















Så, kan jag då dra några slutsatser om vad jag gillade år 2008?? Tja, det verkar som om ett enda foto är ett måste, de flesta har ett band på sig i någon form och jag har ökat antalet dekorationer i slutet av året jämfört med början. De flesta av dem är dessutom gjorda under någon form av press, dvs DT-uppdrag eller tävling/utmaning. Jobbar bäst under press?!

Kommentarer
Postat av: Saawan

Åh så himla mycket fiiiiint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback