***Kanske bygge på gång***

Igår hade jag byggubben här tillsammans med en elektriker som skulle kolla lite och ställde en del frågor. Så, nu är jag lovad att få prisförslaget nästa vecka. ÄNTLIGEN!!!!
Känns så himla bra, för det måste ju i så fall betyda att de kommer att starta fram i vår någon gång. Eller så är det bara jag som hoppas.
Jag längtar efter bygget så det kryper i hela kroppen! Ingenting är i ordning för allt är put on hold. "Vi gör det när bygget är klart", "det där ska vi fixa, men det går inte än" osv. Det kommer att bli väldigt många nya garderober i och med färdigställandet av detta projekt, så det är mest dem jag väntar på för att få ordning. Men sen är det ju så enkelt som att Miranda har ett alldeles för litet rum som det är nu, hon behöver sitt nya rum och barnen behöver det gemensamma utrymmet som allrummet kommer att bli.
Köket längtar jag också efter, att få nya, fräscha skåp och golv. Längtar också som en tok efter det TV-rum jag ska bygga. Helt enkelt så LÄNGTAR JAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback