***Gjort en LO***

Jag har äntligen gjort en LO. Det känns som om det var ett tag sen sist. Har jobbat en hel del med saker till Scrappiz, som har varit väldigt roligt att få göra!! Det har dock varit mest jobb på datorn, så idag kliade det rejält i pysselfingrarna, att få skapa mer praktiskt.

Det blev en ganska enkel LO, återigen med jultema. Än så länge har jag inte riktigt lessnat, men kanske att detta blev den sista. Vi får se.



Ser fram emot en lugn helg. Hoppas att snön vi fått ligger kvar, så att barnen kan få vara ute och leka lite. Det har de inte varit (här hemma alltså) på flera veckor. Hoppas få lite mer scrappat i helgen också, det kryper i hela kroppen av lust att skapa.
Min man lagar maten idag, så nu ska jag gå och hjälpa honom med dukningen. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback