***Skapat med Pink Paislee***

Lördag igen. Sista helgen före jul. Jag visar er här en layout jag skapat för desginat och som jag visar upp på designats blogg idag. Missa inte att där just nu pågår en tävling!

Jag har använt mig av Pink Paislee's julpapper, men skapat en layout som inte är julig överhuvudtaget. Denna LO ska ingå i mitt album med veckobilder, som ska pågå i ett år. Vissa veckor blir det dock inte så mycket fotograferat som jag skulle vilja, vilket är anledningen till att denna heter "Vecka 40 + tre till".
Som grund har jag använt ett prickigt, ljust papper från Bo Bunny som heter Almond Dot.
Ifrån Pink Paislee har jag använt Raindeer Games och Misteltoe & CO Postcards.




På tre ställen har jag använt mig av rubuns som dekorationer: nere i vänster hörn, uppe till höger över fotot och uppe till vänster på den röda journalingrutan. Det är rubons från Fancy Pants som heter Christmas Magic Rubons. Utöver det har jag faktiskt bara använt mig av brads från Pink Paislee och Alfabetet från Prima. Ibland är det bara så att pappren i sig räcker för att dekorera en sida!

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg, så här i julstökstider. Glöm inte bort att scrappa bara!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!



Vilken super fin lo du gjort, har tänkt göra nåt liknande album med bilder från veckan, samt lite text under 2010, gäller bara att komma ihåg att fotografera. (Hittade hit via designat bloggen)



Kram Camilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback