***Så trött***

Jag är såååå trött!! Det var en sån där dag på jobbet när det var mycket pyssel, mycket ljud, men inte mycket bråk. Det gick bra fram till 16-tiden, sen blev jag helt urlakad. Och bättre blev det inte av att jag fick åka raka vägen till Mjölby för att se på när Miranda spelade fiol i terminsavslutningskonserten. Det var en jättebra konsert, men eftersom jag redan var så trött och det kändes lite stressigt att komma iväg, samt att det slutade efter jag egentligen ville ha barnen i säng (så det fick bli "Macke D" på vägen hem), så var jag om möjligt ännu tröttare när jag kom hem.
Nu är klockan strax före 22 och jag är helt slut. En kopp the och lite Timell (tack och lov för inspelningsbar box) var allt jag hann med som egen tid idag. Nu väntar sängen.

Men jag hann med att öppna ett paket från
Designat också!! Med en så söt väska i plus en massa annat smått och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback