***Lucia med Pink Paislee***

Här kommer veckans skapaede alster för designat. Missa inte att det just nu pågår en tävling i bloggen, med slutdatum på nyårsafton. Du hinner fortfarande vara med! 

Så var det redan dags för annandag-jul, trots att det nyss var första december. Visar upp en layout med jultema, då jag antar att många av er börjar framkalla era decemberbilder och därför är sugna på att hugga in i julpappren. Just mina papper kommer från Pink Paislee. Det är underbara, dubbelsidiga papper. De är visserligen inte extremt juliga, men det gillar jag.
Pappren jag har använt mig av heter Joyeux Noel, Santa's Workshop, North Pole och Naughty or Nice. Bakgrunden är ett Kraft från Jillibean Soup.




För att skapa remsorna som går tvärs över layouten, har jag använt mig av tre olika bård-stansar. Bland annat Martha Stewarts Pine Needle.
Som dekoration har jag använt en Journalingcirkel från Making Memories, en badge från American Crafts och blommor.
Blingstenarna som sitter i blommorna sitter på alfabetsarket från Prima som jag använt till rubriken. Dessutom har jag använt ett minialfabet från Jenni Bowlin.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, så härligt påpälsad Lucia! God fortsättning till dig också, hoppas det varit en riktigt bra jul!

Kram, Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback