***Veckobilder***

Okej, jag höll emot i 30 veckor, men nu går det inte längre. Jag MÅSTE också göra veckobilder att scrappa! Veckobilder är en variant på ett foto om dagen. Istället tar jag ca 10 bilder från varje vecka, som får representera vad vi gjort under den veckan. Tänk sen, när alla 52 veckorna är scrappade, klara och insatta i ett album. VIlken häftig "dagbok"!! Så, det är mitt nya långsiktiga projekt. Jag är väl knäpp som börjar mitt i året, men egentligen kvittar det ju.

Här är bilderna för vecka 31:



Jag återkommer med det scrappade resultatet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Se där ja, det blev ju bra! Och precis som du säger så spelar det ju faktiskt ingen roll när man börjar! Jag har visserligen fotat hela tiden, men ligger rejält efter med sammansättningen för veckorna. Och scrappat dem har jag inte börjat med, kanske blir det bara någon enstaka, jag är egentligen inte så mycket för sådana projekt... Men å andra sidan är tanken på att ha det sammanställt för ett helt år väldigt lockande!

Postat av: Malin/malwa

Jag påbörjade glatt "projekt 365" vid nyår, men det rann ut i sanden runt april... Kanske jag ska göra som du - ta veckobilder med början nu? Som sagt, man behöver ju inte börja vecka 1. :)

2009-08-02 @ 21:22:49
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback