***Min födelsedag idag***

33 år fyller jag idag och det har jag firat med ett mindre sammanbrott. Idag är jag verkligen less allting, vill bara att det ska bli klart, ser bara hinder, känner tidspress osv. Ingen vidare kul dag med andra ord. Som grädde på moset fick jag migrän, det andra anfallet på 3 dagar!!! Jävla skit, rent ut sagt. Utslagen i ett par timmar.

Det enda vettiga jag har gjort idag är att måla taket i köket. Det gick förvånandsvärt snabbt och lätt. Några bilder:

 Igår när jag kom hem var allt arbete med fuktskadade syllen klar och igensatt.

 Målar tak.

 Här ser ni före och efter. "Efter" är plattan längst bort....

 Daniel tar bort en väggbit i köket som ska bytas ut.

Nu ska jag krypa ihop som en boll i soffan. Nacken gör ont efter målningen. Bara ännu en sak att gnälla över idag. Bu.


Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

Stor kram! Och grattis i efterskott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback