***Nytt till Ölandsalbumet***

Här kommer den senaste dubbeln till Ölandsalbumet. Jag har för övrigt äntligen lyckats köpa ett album i stående letter-fomat, så nu behöver jag inte ha dem liggande på hög längre. Hade egentligen tänkt använda min BIA för att fixa detta album, men insåg att det blir på tok för många layouter.

Hur som helst, inte världens bästa LO, men det duger.



Om ni undrar varför den nedre remsan med papper ser lite konstig ut i ytterkanterna, så är det så att jag har veckat dem en bit. Tänkte att om man kan vecka band, kan man väl också vecka papper, så det är ett test från min sida. Resultatet blev så där....

Nu är det snart dags för pyjamasparty för Miranda. Skönt att veta vad man ska ha på sig! hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback