***DT alster, Scrappa utan foton

Återigen har jag skapat till temat SCRAPPA UTAN FOTON, som vi har på Papp & Scrap bloggen under hela september månad. Jag fick fundera länge innan jag kom på vad jag skulle göra den här gången. Det har verkligen varit en utmaning för mig att scrappa utan foton, men en väldigt nyttig och trevlig sådan.
Jag valde att scrappa om de olika årstiderna och vad jag tänker på för ord till varje årstid.
De härliga pappren från 7 Gypsies passade perfekt för ändamålet och varje papper fick representera varsin årstid.



Cardstock: Bazzil RawSilk Cashmere
Papper: 7 Gypsis NottingHill -- Westway, Victoria, Carlton och Westbourne
Dekoration: Blommor från YoDo, American Crafts Knappar, Prima Artful Leaves, Band, Stickles, Trollslända, Brads och Labelholder
Text: Handskrivet och dymo

För eventuella frågor om det jag skapat, maila på [email protected]

Kommentarer
Postat av: sari

Vilken kanon bra ide!!! Pappren är underbara!!!

Postat av: LillBlomman

Hi hi, kul att det blev en riktig utmaning! Gillar verkligen idén och tårtbitarna!! Kramen!

2008-09-19 @ 17:40:14
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback