***Vecka 2 i Idol-tävlingen***

Har lämnat in bidrag till vecka 2 i Idol-tävlingen hos Pysselpassion. Utmaningen var att scrappa till temat GIRLPOWER och samtidigt ha med glitter, zickzack och lager på lager. Bonusprodukten för veckan (som ger extra poäng om du får med) var lace-cardstock. Mitt girlpower handlar om flickornas kraft/makt på mig som mamma.



Jag lämnade inte in förrän kl 17 på onsdagkvällen, eftersom jag var hos mamma och pappa i Skåne över helgen. Då, kl 17, upptäckte jag att de lagt ut ännu en chans till bonuspoäng, som gick ut på att scrappa till ordet STJÄRNA. Det skulle vara inlämnat 6 timmar senare... Som tur var fick jag en tanke direkt och skapade utifrån den. Det blev ett enkelt julkort, med den text jag direkt fick i huvudet när jag läste ordet stjärna.


Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Åh vad jag gillar ditt julkort! Kanooooon! Kramen!

Postat av: Jessica - fröt

Jättefint julkort - den idén tar vi med oss... gillar din LO, härligt val av färger och fotot är toppen särskilt på tös nr 1 :) Girlpower, here we come!

2008-10-27 @ 07:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback