***Tävlingsbidrag***

Jag har precis skickat in ett bidrag till oktobertävlingen på Scraputmaningen. Utmaningen låg i att använda stämplar på sitt alster.
Jag har använt stämplar på 3 ställen: På det ljusa BG pappret stämplade jag med ett clearstamp-hjärta och satte 3 färger på det på en gång (stämplade såklart hela raden med hjärtan). Därefter stämplade jag journalinghjärtat. Sist stämplade jag orden "glädje i att".



Jag tycker om den här! Mest för att det är så här jag tänkt länge att jag skulle kunna göra och nu fick jag till det: att bygga på med fler och fler saker. Jag har ju annars en tendens att sluta innan jag dekorerar.....

Vet ni att jag till och med har använt min lilla batteridrivna symaskin?! Jag veckade det rosa organzabandet som är bakom det gröna blad-bandet och sydde rakt över det för att hålla ihop vecken. Kryss i taket för mig!

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Har du en sådan liten symaskin? Kan du inte visa en bild? Är så sugen på ngt liknande! Orkar aldrig kånka fram symaskinen och såg ngn amerikanska som hade en liten på en hylla! Vad härlig din lo är!! Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback