***Mitt första bidrag***

Har hoppat på ScrapIdol tävlingen hos Pysselpassion. Mitt första bidrag kommer här:



Temat var FÖDELSEDAG. Sen skulle man ha med saker från 5 TILLVERKARE + Chalk, Brads, Blommor, Bling och Chipboard. Dessutom fick man extra poäng om man fick med spets.
Mina tillverkare: Bazzil (cardstock), Cosmo Cricket (mönstrat papper), 7 gypsies (tygtejp med siffror), Making Memories (akrylfärg till chipboarden) och American Crafts (journalingrutan, pennan jag skrivit med och vinylbokstäver)
Ännu mer extra poäng fick man om man skickade in inom 24 timmar, vilket jag gjorde.
På lördag är jag dock hos mamma och pappa.... Så, jag lär missa 24 timmars gränsen.

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Hääärlig!! Vad kul med scrapkryssningen! Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback