***Fått paket idag***

Har fått ett paket från A million little things idag, med härliga alfabeten. Fint med de olika färgerna tycker jag.

Handlat

Idag har vi haft studiedag på jobbet, med "guldkant" (dvs personalen gör något kul ihop, som en kick off fast i slutet av terminen). Vi har cyklat sammanlagt 3 mil och jag har såååååå ont i baken, låren och svansen!! Har inte suttit på en cykel på nästan 10 år, så musklerna var inte riktigt vana....
De första 2,5 milen gick bra, de var innan lunch. Men sen tog vi det lugnt i 3 timmar innan vi skulle hem och då var det jobbigt!! Att sätta sig en gång till! Men som tur var var det ju bara en halv mil kvar då, så jag kom hem i alla fall. PUH! Nästan som sjöben när jag klev av (fast cykelben då), inte riktigt stabilt om jag säger så.
Behöver inte ha dåligt samvete för att jag inte kan träna i morgon.... Möte istället, kan jag glädja alla er som ser fram emot den fjärde
LinköpingScrap-träffen..... Vi är på g.....

Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

Jaaaaa! I höst borde det ju inte vara nå'n balettföreställning som ställer till det. Säg till så fort ni har bestämt datum så jag kan boka det i min almanacka. Nu ska jag vara med!!!! :)

Postat av: Åsa Merving

Åhh det får jag inte missa. Tala gärna om datum så fort ni vet så jag kan planera in det!

2008-05-14 @ 19:05:23
URL: http://merving.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Inte så kul med ont i baken, men desto roligare med ett så härligt godispaket! Jättefina blommor!

2008-05-14 @ 20:20:23
URL: http://nillar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback