***Extremt pysselsugen***

Jag pysslar som en dåre (skapar åt Papp & Scrap, ni får se senare), men ändå har jag ingen hejd på lusten! Synd att det är så fint väder, eller så är det just det fina vädret som skapar lusten.

Var och tränade igår för första gången på 5-6 veckor (på grund av sjukdom mm). Trodde att det skulle kännas som att börja om från början, men det gick faktiskt riktigt bra! Grundkondisen har blivit bättre, med andra ord.

I morgon ska jag till läkaren för min svanskota. ÄNTLIGEN!! Har höga förhoppningar, fast jag misstänker ändå att jag inte kommer att få några svar. I och med strejken... Jag behöver röntgas och annat, vilket kanske kan bli svårt. Vi får se. Jag är mest glad att jag åtminstone kan börja se ett slut....

Men först och främst är det idag och vilken strålande dag det är! Det är minst 22 grader varmt och jag sitter på altanen i bikini och läser bok. Kan det bli mer skönt än så?!?!?! Och dit ska jag återgå nu.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller tummarna för att du fått bra svar om svanskotan, men strejken kanske ställer till bekymmer. Härligt när inspirationen bara flödar!! Ses vi på lördag?

2008-05-08 @ 11:21:36
Postat av: Pernilla

Ja, visst är det retfullt att det är så fint väder...? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback