***Utmaning***

Jag har blivit utmanad av Ullis/Lillblomman att svara på några frågor:

1. Gör du kort eller scrappar? Har fram tills jag köpte mina promarker pennor, endast scrappat. Kort i nödfall, men det börjar alltså komma mer och mer.

2. Favorit färg som du gärna använder? Rosa, brunt och svart

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan? Olika typer av Thickers-alfabet

4. Vilket är ditt bästa köp? Pappersskäraren ligger högt upp på listan, men även min skrivare (som jag köpte pga av att jag börjat scrappa och ville ha valmöjligheter med mina foton)

5. Finns det något du ångrar att du köpt? Jag har en hel del konstiga stickers som jag köpte i början, men som jag aldrig kommer att använda.

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst? När jag scrappar blir det mycket barn. Stämplar jag så är det just nu Magnolia som gäller.

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken? Prenumererar på CK och Scrapbooking mm, men köper även lösnummer av Scrapbook Trends.

8. Favorit pysselblogg du brukar besöka? Nej, ingen direkt favorit, utan alla bloggar som jag besöker, besöker jag ju av en anledning. Ingen är bättre än någon annan.

9. Vad/vem inspireras du av? Från scraptidningar och scrapbloggar, skisser och andra utmaningar. Den inspiration jag får från vardagen handlar oftast om rena fototillfällen, som jag bestämmer att jag vill srappa.  

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då? Har sagt ett tag att jag är väldigt mättad på papper, men insåg igår att jag inte alls är det längre! Tycker att det jag har börjar bli gammalt och förlegat, så mer papper blir mitt svar.

Jag utmanar vidare: Sandra, Camilla, Sara, Anna och Rosario

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback