***TIll kursen***

Här kommer min före och efterbild till den senaste inlämningsuppgiften i photoshopkursen. Återigen skulle man bara ta en bild och bildbehandla fritt utifrån den kunskap man har till dags dato.

andrea napp före

andrea napp efter

Jag hade ingen som helst plan med fotot när jag började, men insåg att bilden illustrerar väldigt väl vår kamp om nappen just nu: nappens vara eller inte vara. Från Andrea's perspektiv illustreras drömmen om att få stoppa nappen i munnen. Från mitt perspektiv, drömmen om att nappen ska kastas bort.

Kan också meddela att detta är ett av många foton som jag och Andrea ordnade igår. Jag spände upp lakan och så körde vi på i 180-knyck (och lika många foton ;) ). Ni lär få se fler i samma serie, för det var många som blev riktigt bra!

Är hemma och vabbar idag, eftersom Andrea kräktes en gång i går. Och eftersom de har 48 timmars regel på dagis, innebär det att jag är hemma idag och i morgon med en fullt frisk liten brutta!! Nåja, jag passar på att städa och tvätta, så slipper jag det till helgen (för då ska jag på scrapträff!)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig du är som hinner med pluggandet, här har jag gått igenom första lektionen och halva andra. Av någon anledning så finns aldrig tid och ork samtidigt...
Trist att behöva vara hemma när barnen är fullt friska, men å andra sidan är man tacksam för den regeln när det går maginfluensa, det sprids ju fort nog ändå! När de kräks vet man ju inte alltid anledningen.
Jag kommer inte på träffen på lördag, utan kommer åka ner till svärfar istället och troligen åka till Ullared istället. Gissa om jag är sugen på träff...

Postat av: Camilla

Vilket härligt foto!!Ska bli kul att se bilder från er fotosession framöver.
Här kräktes E i fredagskväll men bara en gång,dock har hon haft feber över 40 sträcket i helgen och nu kommer hostan.Jag vill ha vår,sol och värmen så alla sjukor försvinner snart!!

2008-03-10 @ 16:21:12
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: mahlin

oo. vilket läckert resultat det blev! Ja fotot var ju bra från början men jag gillar verkligen det redigerade fotot, speciellt med din förklaring till! Ska bli kul att se fler foton !

2008-03-10 @ 20:44:28
URL: http://mahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback