***Gjort ett grattiskort***

Har gjort ett grattiskort till en pojke i Mirandas klass som ska ha kalas nästa vecka. Till dagen efter det måste jag göra två grattiskort till, för då är det ett dubbelkalas. Men för första gången i mitt liv tycker jag att det är roligt och därför ser jag fram emot det.

Hmmm, jag har bara en sak att säga innan jag visar kortet.... Nu vet jag att jag inte ska använda den stämpeldynan när jag målar med Pro Marker pennorna.....

grattiskort

Den ser mer flammig ut så här än i verkligheten. Jag har dock en blender-penna på ingång, så jag ska försöka rätta till det när den kommer. Jag lyckas inte släta ut kanterna med bara den färgade pennan.
Ett enkelt kort, men det fyller sin funktion.

Jag har varit hemma igår och idag, eftersom Paulina kräktes en gång igår morse. Så, nu har alla tre haft samma sak: Andrea kräktes EN gång förra söndagen, Miranda kräktes EN gång i fredags och Paulina EN gång igår.... Konstig magsjuka tycker jag.

Påsken närmar sig och en scrapträff med den! Ska bli jättekul med lite privatträff. På fredag blir det.
Min lillebror, Patrik, kommer hit på fredag en snabbsväng på kvällen, eftersom det är Aikido-läger i Linköping. Därefter åker vi till Västerås och hälsar på min mormor.  

Nu har vi bestämt hur vi vill göra med utbygget på vårt hus, så idag ska jag ringa kommun för en detaljplan och därefter ta kontakt med en arkitekt som får hjälpa mig att rita. Sen är det bara att köra på!! LÄNGTAR!! Jag tycker det går alldeles för långsamt, för som vanligt vill ju jag att det skulle vara klart igår....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så din bror ska på Sverigelägret? Det är det som Martin är med och anordnar och gör att jag är ensam hela påskhelgen...

Vad använder du för papper när du målar med Promarker? Jag använde vanliga fotoblad, och tyckte att pennorna flöt ut lite.

Postat av: Anonym

Vet vad du menar med att det tar alldeles för lång tid, vi ska ju bygga ett nytt hus närmare Veta skola men det tar ju sån tid med all byråkrati, vill ju flytta NU. Slipper ha kontor i köket, scraphörna i sovrummet och pojkarna slipper dela rum. Ha det bra, så bra man kan ha det med sjuka barn, var hemma nästan tre veckor i sträck med dem.
//Johanna

2008-03-19 @ 13:31:26
URL: http://johannabergstrom.blogg.se/
Postat av: Rimna

Superfint kort!!!

Jag tror mina barn har samma kräksjuka...
Molly en gång i fredags... Måns en gång i tisdags och Måns en gång igår onsdag...

Vad är det för knepigt vi åkt på...???

2008-03-19 @ 16:49:29
URL: http://www.rimna.blogspot.com
Postat av: Christin

Härligt färgglatt kort!!

2008-03-19 @ 18:01:55
URL: http://kickansblogg.blogspot.com
Postat av: Bea

Åh vad spännande med lite byggprojekt! Hur har ni tänkt att det ska bli?

Ser att du blivit en riktig kortmakare oxå - visst är de härliga promarker pennorna! Älskar mina.

Har dock legat väldigt lågt på pyssefronten ett tag... tidsbrist bl.a. men nu börjar suget komma igen :D Det är ju mässa nästa helg och det ser jag fram emot! Hoppas på att få lite pysseltid i helgen oxå.

Och snart är det eventdags.... :D

Kramis!
/Bea

2008-03-19 @ 19:31:09
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Camilla

Snyggt!!Jag kör med en blender jag med.
Kul med att bygga ut hoppas vi får följa projektet här sen.
Äter du pastasallad med kassler?
Ses snart

2008-03-19 @ 22:07:31
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Camilla

Nix du behöver inget göra,har bestämt att det blir chocklad mousse med crisp i till efterrätt gillar du det? ;-)

2008-03-20 @ 17:10:23
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Camilla

N har feber,över 38 grader,så du vet om det tills imorgon nu ska jag se om jag kan hinna med nåt i kväll här så många roliga tävlingar...

2008-03-20 @ 20:41:02
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Tania

Hej
Hampus tacker för paketet och tyckte det var jätte kul på kalaset. Och jag tackar för det fina kortet han fick, det är jätte fint, du är jatte duktig. jag håller på och scrappar lite själv, men är långt ifrån dina fina kort.
Tania och Hampus

2008-04-01 @ 11:10:26
URL: http://www.familjenlinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback