***Miniträff idag***

Idag har jag haft Mia och Anna här på scrapträff. Härligt! Vi satt från 10 - 17 och skrappade, pratade, drack kaffe och inspirerade/inspirerades. Mycket trevligt!!

Tre LO's hann jag med:

Den första är med bilder från min senaste födelsedag, när barnen grattade mig på soffan (i stället för i sängen, eftersom det hade blivit för tidigt på morgonen).



Den andra är skapad med Heidi Grace papper och jag har försökt göra ramen och fågeln i samma stil som ringarna på pappret.



Den tredje illustrerar Andrea som är en väldigt entusiastisk gameboy och Nintendo-spelare.




psst.... Min nya dusch på övervåningen är klar.....

Kommentarer
Postat av: Anna G

Tack för idag det var så trevligt så med scrapsnack och god mat!



kram Anna

Postat av: ANNAANNA

Vad snyggt med den rosa cirkeln på Lo:n...



Å du... om du eller några av dina läsare vill vara med och tävla i min blogg så är ni hjärtligt välkommna. Jag tror det tar kanske 3 sekunder att deltaga.



http://wonderings.blogg.se/2008/july/taaaaaavling.html



2008-07-07 @ 22:40:24
URL: http://wonderings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback