***Ölandsalbum***

Jag har bestämt att jag ska göra ett separat album om vår semester på Öland, med hjälp av BIA-maskinen. Jag har 59 framkallade bilder därifrån, så jag känner att det måste bli ett helt album. Jag har dessutom utmanat mig själv med detta album, eftersom jag valt att göra det i stående letter-format.
Här kommer första sidan:



Det har varit en het dag idag och (eftersom vi bor endast 100 meter från en badplats) varit och badat i omgångar. Härligt! Mindre härligt är att Daniel började jobba idag, men det är ju som det är med det och inget att göra åt. Men, helst vill jag ju såklart ha honom hemma.

Tänker åka med barnen på stan imorgon. Behöver lite kläder. Det känns inget kul att springa runt i shorts som är ett nummer för stora. Det sitter inte vackert, om jag säger så. Återkommer om jag hittar något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback