***Svenska papper***

DT-uppdrag för Papp & Scrap.

Jag fick ett kit med härliga papper designade Theresa Lundström. De är verkligen kärleksinspirerade och passar vårt ALLA HJÄRTANS DAG TEMA den här månaden perfekt. Jag fick dessutom en låda att sätta dessa papper på och skapade därför en låda att lägga kärleksbrev i.

kärlekslåda 1

kärlekslåda 2    

kärlekslåda 3

kärlekslåda 4

Låda: Provo Accent Tin Box
Cardstock: Bazzil (i det här fallet endast till tagen)
Papper: Theresa Lundström: Hjärtrad, Amor och Fjäril
Dekoration: Blommor, band, floss, stickles och en charm (inte exakt rätt, men liknande)
Stämpel: Jag har stämplat en blomma på den stora tagen med med flera delar ur Perfectly Clear Stamps Design1
Använde 2 olika Fluid Chalk för att skapa skuggeffekt: Creamy Brown och Chestnut Roan

Dagens tips: Sätt lite Stickles eller annat glitter på dina blommor för att förhöja effekten. De ser liksom mindre platta ut.

För eventuella frågor om det jag har skapat, maila på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Örnen

Shit vad snygg den blev!!!

Postat av: LillBlomman

Kanonfin Petra! Gillar alla fina detaljer! Hoppas att du får mycket att stoppa i!

2008-02-17 @ 18:15:36
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Tina

Jättesöt!
Gillar också att den är så detaljrik!

2008-02-17 @ 21:05:22
URL: http://www.alltidsvart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback