***Scrappat***

Här kommer en LO som jag gjorde till SWE Scrapbooks skiss förra veckan. Den kom dock inte med.

julbak

Jag har även skapat en del annat, men ni får hålla er till tåls lite innan ni får se det!

Ikväll är det träning, det är så himla kul! Jag som i hela mitt liv sagt att jag inte är någon träningsmänniska, att jag inte gillar att röra på mig. Men jag har ändrat mig! Det är skitkul!!

Alltså, jag går ju den här photoshopkursen just nu. Till det hör att man ska vara aktiv på forumet (som är vårat klassrum) och lägga upp bilder på det man gör.
Fan, jag kommer ALDRIG att våga lägga upp en enda grej på det där stället. Folk är så himla seriösa och VRÅLKUNNIGA på photoshop (det verkar som om de flesta faktiskt redan kan photoshop, vilket känns konstigt då det ju är en nybörjarkurs). Och så kommer lilla jag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin Lo, gillar granpappret!!
Klart du kommer våga! Du har ju lagt ut saker här som du gjort innan du började kursen som var skitsnygga, då måste du ju vara ännu bättre nu!? Fast jag förstår att det känns skumt om andra kan jättebra redan. Men alla kanske inte jobbar fullt samtidigt som kursen? (eller har en tidsödande andra hobby som scrapbooking... ;-P)
Kul att du tycker det är kul att träna! Själv är jag helt såld på min yoga, det är skitkul och jätteskönt!
Ha det bra, kram

Postat av: Camilla

Äh klart du ska lägga upp det du gör på forumet där!!Trist att det är folk som redan verkar kunna photoshop när det nu är en nybörjarkurs,hade varit bättre om de gått fortsättningskurser istället.Säger som Sara med en del jobbar kanske inte och lägger ner mycket tid på sina små projekt.

Lägg ut här i bloggen med vet ja, blir ju nyfiken på allt ni får lära er!

2008-02-12 @ 21:11:45
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback