***Bidrag till tävling***

Här kommer mitt bidrag till kittävlingen på Stellas, som nu ska vara okej att visa, eftersom den finns på bloggen där:

flygande tankar

Vi är nyss hemkomna ifrån bion, vi såg filmen Cloverland. Herregud vilken film! Det var länge sen jag hade sånt "kryp" i kroppen under en hel film. Jag var helt i chock när filmen tog slut! Jag gick därifrån med miljoner frågor utan svar, vilket känns ytterst frustrerande. Ingen film för känsliga, bör tilläggas. Alltså den var bra, men inte alls vad jag trodde och lämnade mig, som sagt frustrerad.
Innan dess var vi på restaurang och jag åt renpepparstek och därefter en hjortron pannacota. SÅÅÅ GOTT!!!
Nu ska jag dessutom sova gott och eftersom jag börjar sent i morgon, behöver jag inte ens ställa klockan!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch vad jobbigt när filmer bara slutar så där och man vill veta!Jag blir tokig på sådana filmer.
Låter som om ni har det toppen nu när ni är barnlediga,passa på och njut!!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback