***Photoshop***

Detta har ni inte hört talas om på länge; hur det går med min photoshopkurs, som jag ju började i våras. Min man somnade i en lektion.... Och sen kom vi av oss för att det blev sommar.... Och så såg vi om allt vi redan gjort och Daniel somnade på samma ställe..... hmmm. Hur som helst så har jag återupptagit pluggandet. Har faktiskt bara slutuppgiften kvar, som jag just nu håller på att planera. Men, jag har gjort en svart/vit inlämningsuppgift som jag inte visat.

Före och efterbild kommer här:





Jag är nöjd och blev godkänd. Har sett klart alla filmerna och gjort tentan. Bara en grej kvar alltså! Härligt. Min man är snart i kapp också, så det är bra. Ska bli klar den här veckan är min plan, men det kanske dröjer till mitten av nästa. Det beror på hur mycket tid jag får ihop.

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken fin bild, jag älskar gamla traktorer.... //Sol


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback