***Lämnat in min slutuppgift***

Igår kväll (nästan natt) lämnade jag in min slutuppgift till photoshopkursen. Ska bli mycket intressant. Misstänker att jag blir den första någonsin som inte blir godkänd..... Har rejäl prestationsångest just nu, speciellt när jag varit inne och kikat vad de andra eleverna hittat på. Återkommer i detta ärende.

I lördags hade vi vår årliga pysseldag, tillsammans med barnens farmor och farfar. Daniels syster och familja var också här. Mycket pyssel blev det, men pepparkakshuset blev ett totalt misslyckat projekt. Vi brukar få till det, men den här gången var det som om vi byggde ett korthus istället.

Nu när photoshoppandet äntligen är över, så kan jag kanske börja ta tag i scrappandet i stället. Jag har inte lyckats skapa det parallellt. Men nu ska det bli ändring. Jag har en LO att göra för
Papp & Scrap, som visas i nästa vecka och sen ska jag göra min första skisstolkning till Scrappiz. Missa inte starten där den 2/1!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback