Papp & Scrap söker en ny DT-medlem

Papp & Scrap händer det grejer den här månaden. Eftersom Lisa tyvärr har slutat, måste vi söka en ny DT-medlem. Det kommer också att behövas en vikarie ett par månader eftersom Ullis ska föda barn när som helst. Är du nyfiken och vill söka? För mer information, se vår blogg.

Eftersom det är ny månad, betyder det också nytt tema. Temat för den här månaden är att LIFTA NÅGON DU INSPIRERAS AV. För mig var det inte lätt, eftersom jag inte har någon speciell "idol" inom scrapvärlden. Jag är allätare och finner inspiration i alla möjliga konstelationer och bland olika människor. Men, efter lite letande hittade jag mitt första "liftoffer" som blir LINA. För att läsa ännu mer och för att se Linas orginal, besök Papp & Scrap's blogg.

Här kommer min tolkning:

 där är även blått i underkant, försvunnit i scanningen.

Cardstock: Bazzil, blå
Papper: K&Company Blue Awning Flowers & Butterfly och Blue Awning Blue Swirl
Dekoration: Knappar, Fjäril, Trollslända, Fluid Chalk och Journalingblad
Text: QK Maddie Anne Classic, dymo och klistermärken

För eventuella frågor om det jag skapat, maila på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback