***Ölandsalbum***

Ytterligare en dubbel LO i stående letter som jag ska ha till vårt Ölandsalbum har jag gjort. Gjorde det visserligen för några dagar sen, men jag har inte varit hemma för att blogga den.



Bokstäverna har jag stansat ut med glittrigt papper som kommer från DCWV's "the glitter cardstock matstack". Det var en sån där grej som jag funderade länge på om jag skulle köpa, men som jag tvekade på. Tillslut gjorde jag det och det har jag haft stor nytta av! Perfekt för att förhöja tex bokstäver och sånt med.

Tyvärr misslyckades min stämpling nere till höger. Jag stämplade först med vitt, men det blev inte bra, så jag försökte stämpla en gång till uppe på med svart (det är själva cirkeln med siffror jag menar), men det blev bara grått. Skulle varit lika tydligt som cirkeln i mitten.

Nåja, jag tycker om den i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Skön layout med mysig stämning...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback