***Ölandsalbum och sista minnslådan***

Nu har jag äntligen scrappat färdigt den sista minneslådan till barnen, vilket betyder att jag nu kan lägga i allt som jag sparat åt dem i andra skåp, men få det sorterat i deras egna lådor. Så här blev Andrea's:



Alla tre lådorna blev väldigt enkla och det beror på att jag inte vill att det ska vara för många saker på som man kan fastna i med risk för att det lossnar.



Jag har också gjort ännu en dubbel i letterformat till mitt Ölandsalbum. Scrappar fakiskt detta album i rätt ordning, så så som ni har sett dem komma är också ordningen det kommer att vara i albumet.



För första gången på länge infann sig tanken "jag kanske ska spara dessa bokstäver till något bättre" (kanske för att jag tycker de är sååå fina, från Making Memories), men jag slog det ur hågen och sa till mig själv att det ju faktiskt går att köpa ett paket till!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Superfin layout, och fotona är verkligen underbara...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback