***DT-uppdrag***

Återigen har det varit dags för mig att lifta någon på Papp & Scrap's blogg och den här gången har jag valt en LO som Lilo har gjort. Jag fastnade främst för hennes sätt att lägga pappren i lager på lager och banden med häftklamrarna.



Och här kommer min tolkning, skapade med underbara papper från K&Company.



Cardstock: Bazzil, blå
Papper: K&Company Blue Awning Blue & Ivory Damask, Blue Swirl och Green Floral Damask
Dekorationer: Blommor, pärlfloss, journalingruta, knappar, nyckel i cardstock, rheinstenar, 3D-lack och häftklamrar
Text: American Craft Felt Stickers

För eventuella frågor om det jag skapat, maila på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!:) hoppas att din dag blir bra!

Postat av: Natalie B

God morgon!:) hoppas att din dag blir bra!

2008-08-13 @ 06:57:33
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback