***Dopkort***

Jag hittade ett kort på nätet, med en (förmodar jag) stämpel på som passade mitt syfte. Så, jag ritade av den för hand, på mitt sätt, men eftersom jag inte vet om man får göra så, visar jag kortet med en förvrängd bild på.
Vi ska nämligen på dop i morgon. En av Daniel's kusiner har fått en pojke.



Som ni ser, så går kanten på kortet där den bruna kanten är, stjärnan sticker alltså ut utanför själva cardstocken. Min man tycker att jag numera också kan titulera mig kortmakare, men jag är fortfarande tveksam.

Vi har haft en lugn dag idag, tills det blev dags för kvällsmat. Vad gör man med barn som säger att maten är äcklig eller att de inte vill ha den, innan de ens har sett vad det är?!?!?! Så, då blev det bråk igen och eftersom barnen är så hungriga när de börjar bråka, blir det ännu värre. Speciellt min äldsta är väldigt känslig för lågt blodsocker, men ändå vägrar hon äta vissa dagar.

På tal om ingenting, så tog vi bort Paulinas plåster på magen (efter operationen) igår. Hon skrek som en stucken gris innan, för hon var så övertygad att det skulle göra ont, men hon blev glatt överraskad. Vi ställde henne i duschen och fick lite hjälp av att vattnet löste klistret på plåstret. Det ser riktigt fint ut! Hon har numer en normal navel istället för en som står ut. Det märks på henne idag att hon är nöjd över resultatet, för hon visar med glädje upp den för oss! Dock är det lite svullet än i själva såret, så det bör bli ännu snyggare innan det är färdigt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggt det blivit härinne! :-) Och jag håller med mannen din, du kan visst titulera dig kortmakare! Jättefint kort ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback