***Tävlingsbidrag***

Jag har gjort ett bidrag till skisstävlingen som just nu pågår på Scrapperiets blogg.

takdropp

Jag tycker den blev ganska bra, scanningen har gjort den lite suddig.

Igår fyllde jag år: 32, för att vara exakt. Känner mig nöjd med min dag och med att fylla 32. Jag är 3 barnsmamma, gift, håller på att få ett större hus, jag har ett jobb som jag trivs med, jag har en hobby som ger mig extra lykcka och jag har gått ner 8,5 kg sammanlagt (har nog missat att tala om det för er) vilket resulterat i att jag i veckan fick åka och köpa nya kläder, eftersom de gamla ramlade av mig. Jag känner mig helt enkelt tillfreds med mitt liv just nu!!

Dessutom är det bara 1 vecka kvar till Eventet och jag håller på att bubbla sönder av förväntan!!!

Idag är det stora röjardagen. Mamma kom ju på att det kanske är läge att skaffa hem lite kartonger. Eftersom alla golv på nedre våningen ska rivas, kommer allt som finns här att behövas flyttas någon annanstans. Så, jag kommer att passa på att flyttstäda (dvs slänga massor!) när jag ändå måste gå igenom allt. Men, för att få plats med kartongerna någonstans, vill jag idag röja i förrådet och få ut utemöbler och annat.

Dags att sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättefin LO,gillar färgerna och fotot är väldigt fint.
GRATTIS i efterskott till både 32 år och viktnedgång!!
OM 7 dagar är vi igång på allvar!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback