***Clearalbum***

Jag fick i uppgift från Papp & Scrap att skapa något altered och bestämde mig för att göra ett clearalbum. Jag har använt mig av skyddskivorna som finns i förpackningen när man köper en hel "tårta" med CD-skivor.

Clearalbum1

Clearalbum2

Clearalbum3

Clearalbum4

Cardstock: Rosa (som en tag på bild 3)
Papper: Basic Grey Sultry Uptown och Fashionable, Making Memories spiral journaling book Flowers Ledger Pastel
Dekoration: Självhäftande band, satinband, Rheinstenar och Blommor
Text: Basic Grey Sultry Alphabet Stickers 

För eventuella frågor om denna minidemo, maila på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Pertan

Åh, vad fint och jätte bra idé :D

Postat av: Sara

Supersnyggt! Satt häromkvällen och hålade likadana "skivor", sen kom jag av mig då jag inte visste vad jag skulle göra med dem...

kram

2008-04-29 @ 20:12:37
URL: http://snorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback