***Vill bli DT***

Nu har känslan infunnit sig. Jag visste att den skulle dyka upp en dag. Har inte funderat på det så mycket efter jag slutade vara DT hos Minelle. Jag visste att när tiden är mogen, infinner sig känslan igen, för det är verkligen en speciell känsla, att skapa åt/för någon annan. En väldigt spännande och inspirerande känsla!!

Det svåra är ju att hitta ett uppdrag. När jag fick jobbet hos Minelle, föll det mig i knät (kan man säga), precis som saker brukar göra när man verkligen vill något. Det är min livsfilosofi och den funkar för mig: att saker brukar lösa sig om man verkligen vill och det är läge för det.
Men, jag har ju inga särskilda kontakter, så då är det svårt att bara ramla över något. Måste alltså söka....

Är du DT-mamma, eller vill bli DT-mamma och just nu befinner dig på min blogg, så TA MIG!!!!!

Jag vill, jag vill, jag vill det så hett att det sjunger i hjärtat, blandat med känslan av besvikelse att ingen kommer vilja ha mig.

Nåja, det löser sig på ett eller annat sätt. Alla tisp mottages med glädje! (ännu bättre om ni rekomenderar mig för någon som får upp ögonen för mig)



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej där! Vad menas med DT-mamma? / Nyfiken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback