***Varm i hjärtat***

Igår fick jag ännu ett erbjudande om DT-jobb under hösten. Känns fantastiskt kul att vara efterfrågad, värmer hela mitt hjärta. Men, eftersom jag redan tackat ja till Papp & Scrap, var jag tvungen att tacka nej. Skulle tycka det var konstigt att jobba för en till + att Rosario inte vill det. Men, uppskattning är alltid kul, så jag blev glad bara av att bli tillfrågad.

Min mamma är här. Hon kom i lördags och åker på fredag. Det känns bra att barnen kommer att få lite kortare dagar på dagis den här veckan. Så mycket tid det bara går hemma, tycker jag. Jag har möte på jobbet i princip hela dagen, men det tycker jag är ganska kul.

Har funderingar på att börja sjunga i kör. Gjorde det när jag var i övre tonåren och det är ganska kul tycker jag. Får se om jag platsar någonstans ;)

Nu väntar kaffe och lite snack med mamma, innan jag åker till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, vad kul att du får en massa erbjudanden! Trillar de bara över dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback