***Scrapträff och cybercrop igår***

Jag var på scrapträff igår, precis lika trevligt som alltid!! Fick dock huvudvärk på eftermiddagen, så jag åkte hem lite tidigare än jag tänkt. Kunde liksom inte tänka, så det var bara att ge upp.
Det visade sig också att det var cybercrop på Scrappiz, vilket jag helt missat. Som tur är finns det alltid någon som har koll ock som skrivit ut utmaningarna på papper, så jag kunde ändå vara med i två utmaningar.

Den första är en annonsutmaning:

tidlöst

Den andra är en färgutmaning:
Det var här jag slutade tänka, så jag fick slutföra den hemma, när huvudvärken lagt sig.

Prinsessa med grön bladkrona

Idag är det verkligen höst i luften, men jag tänkte att jag skulle hinna ut och gå en sväng (förhoppningsvis innan regnet kommer). Daniel åker med de två äldsta till simskolan. Jag och Andrea stannar hemma eftersom hon är ganska förkyld. Kan vara skönt med en promenad för oss då.
I morgon ska jag ställa mig på vågen. Känns inte som jag vill det. Det är fel tid i månaden också, vilket brukar resultera i 1-2 kg extra.
Dessutom är jag hemma hela dagen imorgon, eftersom dagis har stängt för planering/utvärdering.
Nu väntar morgonkaffe!

Kommentarer
Postat av: Martina

Riktigt snygga LO´s! Tråkigt att du fick huvudvärk och att du var tvungen att åka hem tidigare. Jag ska försöka vara med på en träff jag med snart.

2007-09-02 @ 11:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback