***Paket igår***

Igår fick jag paket från Coordinates Collections och Mosh Posh.

Coordinates 3

MoshPosh 2

Tyvärr blev dessa fotona lite mörka, men det var härliga höstfärger i alla fall.

Sen är jag så glad idag, för mitt första DT-paket har kommit från
Papp & Scrap. Hoppas hinna göra något med det i morgon. Får lite skuldkänslor över att sitta och pyssla när mamma är här. Hon är ju faktiskt inte här så väldigt ofta. Så, när jag hade valt foton ikväll, lämnade jag det och var med mamma istället. I morgon slutar jag dock jobbet kl 11.30, så jag borde hinna med något.

Har skickat Daniel på IKEA ikväll, för att köpa 2 garderober: en på 1m bredd och en på 50 cm bredd. Detta för att få ännu lite mera ordning på kontoret/scraprummet. I den bredare garderoben ska det bli plats för mina hopvikbara extrasängar, så har de en bestämd plats. Får bygga ihop det i morgon kväll.

Nu väntar sängen. Ska stiga upp TIDIGT imorgon.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback