***GLÖM INTE SCRAPTRÄFFEN I LINKÖPING***

Ni glömmer väl inte att anmäla er till scrapträffen här i Linköping, 29-30 september. Det är bara 12 dagar kvar att anmäla sig på. Det är ingen kris, men det börjar komma in en del anmälningar, så jag råder dig att inte vänta om du tänkt anmäla dig.
Den här gången passar träffen verkligen alla: kortmakare, scrappare, nybörjare gamla i gemet. Demonstrationer, utmaningar, shopping och massor av inspiration!
Glöm inte att det är gratis att komma dit och titta vad vi gör, handla i butikerna, ställa frågor mm.
http://linkopingscrap.sajk.com

Idag har jag hunnit med att scrappa lite, men det tog nästan hela dagen. Har liksom fått sitta i omgångar. Men nu är den klar och kan visas upp. Har gjort den efter en skiss, men jag kommer inte ihåg var jag har hittat den! Pinsamt, men sant.

OBS!

Idag har vi städat lite, eftersom min mormor och moster kommer imorgon. Ibland är det skönt att städa lite mer än det vardagliga!
Därefter skulle vi åka till affären för Miranda och Paulina fick sin första veckopeng idag och då skulle de få handla godis. Men, helt plötsligt somnade Andrea, så Daniel fick åka med de andra två själv. Jag skulle börja scrappa, men hela tiden ringde telefonen eller någon som ville chatta, så jag hann inte så långt innan jag skulle väcka Andrea igen.
När de andra kom tillbaka åkte jag till Lindex och handlade mig 6 toppar/tröjor och 4 par strumpor. Och jag som var ute efter byxor..... ;) Så mycket snygga kläder just nu, så jag blir helt sjuk!

Sen måste jag ju berätta lite mer om mitt DT-uppdrag. Är fortfarande högt uppe i det blå, men hoppas jag landar när första paketet dyker upp i brevlådan. Det blir väl mer verkligt då kan jag tänka. Har fått lite uppdrag..... men de talar jag inte om nu ;) Ska bli så spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback