***Vilket tempo jag lagt in***

Jo, det är sant. Jag har scrappat idag också. Daniel höll på att föra över mina foton till den externa hårddisken, vilket tog 20 min. Då kunde jag inte göra min bloggrunda, utan fick scrappa istället. ;) Denna tog verkligen inte lång tid, eftersom fotot är så stort finns det inte mycket utrymme till annat att fundera över. Nöjd blev jag i alla fall.

stillsam HÖST

Nu ska vi äta, sen är det dags för Paulina att åka på simskola och jag ska simma en kilometer igen. Skönt att kunna passa på att träna när man ändå är där. Då blir det mindre jobbigt också, eftersom jag slipper åka iväg endast för min egen skull.
Ikväll väntar bion, barnen är fortfarande extremt nyfikna!


Kommentarer
Postat av: Malin

Så läcker! Och vilket härligt kort!

Du får gärna berätta vad ni tycker om "Råttatouille", för vi funderar på att se den också. :-)

2007-10-21 @ 18:39:14
Postat av: Kristina

Vilket otroligt härligt foto!!!
Så vackert.Ha en underbar dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback