***Mycket som händer***

Åh, det händer så mycket roliga saker, så jag hinner nästan inte blogga ;)

Mindre kul var att Andrea kräktes en gång i tisdagskväll, så vi var hemma i onsdags och torsdags, ifall det var maginfluensa (de har 48 timmars regel på dagis).

I förgår, efter samtal med
Bea, anmälde jag mig till en distanskurs på högskolan i Jönköping, 7,5 poäng i kvartsfart: "digital bildbehandling", dvs photoshop. Kursen börjar i vår och sker helt på internet. Min man tyckte att det verkade intressant, så han anmälde sig till samma kurs. KUL!

Igår scrappade jag en DT-LO som jag inte tänker visa än, men kul var det! ;)
För övrigt, vad gäller dt-sidan, är jag jätteglad att ha fått anordna tävlingen som just nu pågår på Papp & Scraps blogg. Du tänker väl vara med!!!!

Igår upptäckte jag att min "{hö}st"-LO sitter högst upp i bannern på Scrappiz, vilket känns som en stooor ära och värmer hela hjärtat. Tack Sara, återigen!

Igår kväll hade vi också utvärderingsmöte efter Linköpingsscrap-helgen. Det visade sig också att det blev ett uppstartsmöte inför nästa träff, som egentligen inte ligger så himla långt fram i tiden, om man tänker efter. Så håll utkik efter info på hemsidan, det kan komma när som helst.

Idag ska jag dessutom anmäla mig till ScrapEventet som går av stapeln i april 2008.

Nu måste jag åka och jobba, vilket (hör och häpna) också är fantastiskt roligt!

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag har anmält mig idag och bokat hotellrum. Ska bli sååå kul! Vi kommer till Östergötland i helgen - vi måste hämta vinterdäcken som ligger i racerbilsgaraget *smidigt*, men tyvärr hinner jag inte komma förbi träffen i morgon *snyft*
Vi höres!
Kram
/Bea

Postat av: Åsa/asamia

Kul att bli publicerad på Scrappiz, grattis!
Hoppas kräksjukan släppt nu.
Nu ska jag kika neråt på allt fint jag såg neråt på sidan.....tack för titten!

2007-10-13 @ 07:18:42
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback