***Mina första DT-alster***

Börjar skriva där jag slutade i fredags.....
Åkte in med Paulina till tandläkaren kl 15. Där var det inget snack om saken, utan de plockade bort tänderna. Tack! Så, jag blev något sen med att hämta A på vägen mot starten på träffen. Eller, ja, åtminstone för oss, eftersom vi skulle fixa alla bord mm + att affärerna var där och packade upp.

Tyvärr blev det så att Paulina höll på och spydde hela natten (trots att hennes mage var precis tom) som en reaktion på medicinen hon fått hos tandläkaren, så jag sov nästan ingenting på hela natten.

Scrapträffen var FANTASTISK!! Jag var så lycklig när jag kom hem i söndags kväll. Trött och fattig, men lycklig! ;) Återkommer med de 5 LO's jag hann med och berättar mer i morgon. 

Jag ju äran att få vara med och representera
Papp & Scrap under träffen, med egen t-shirt och allt. 2 av mina LO's (som jag gjort i förväg) användes till tävlingen som P&S höll i. Så här såg de ut:

image359

Cardstock: Bazzil (den är lite ljusgrön, vilket kanske syns dåligt)
Papper: Sandy Lion
Dekoration: Chipboardblommor från Lil' Davis, blandade band och rhinstenar. Jag har även använt chalk och akrylfärg.

Allt material finns i shopen!

image360

Cardstock:
Bazzil
Papper: Sandy Lion
Dekoration: Utstansad dekorgummi, pärlfloss, Mademoiselle Darling frame (plast overlay) och silvercharms.
Text: Filt Thickers från American Crafts

Allt material finns i shopen!

Kommentarer
Postat av: Mahlin

ooo.. Tack för en alldeles fantastiskt ordnad träff. Det var fantastiskt kul! =D
Hoppas Paulina mår bättre! Väntar med spänning på nästa uppdatering av bloggen =)

Postat av: favvismaria

så fin! Mina favvopapper.. Synd man inte har dom mer... ha d bra!

2007-10-08 @ 14:37:21
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback