***Det snöar***

Nej, inte riktigt, men det är det Paulina säger vid detta fototillfälle, när hon kastar löven över huvudet. Så klart var det ju tvunget scrapmaterial. Jag inser att de 3 senaste LO'sarna varit väldigt enkla i sin karraktär, till och med för att vara mig, men jag känner att jag saboterar fotona om jag sätter dit mer.

det SNÖAR

Idag kom nya Scrapbooking mm, ska bli skönt att krypa upp i fotöljen och läsa sen när barnen lagt sig. Eller inte, med tanke på hur ont jag har i svanskotan av att sitta. Ringde kirurgen i måndags, jag står på väntelista för en telefontid... Lär ju knappast hjälpa, men då får jag i alla fall prata med hon som anses vara speciallisten. Snart ger jag upp! Det gör jätteont och jag är så less det att jag håller på att gå i bitar.
Längtar efter mamma.... Lät ju konstigt. Hon och pappa är i Kina på semester och kommer inte hem förrän om en vecka (då har de varit borta i 15 dagar). Så skönt att få gnälla lite för mamma. Saknar henne när hon är borta.

Nu väntar matlagning!

Kommentarer
Postat av: jessica

jätte fin !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback