***6x12***

Min första 6x12 LO kan ni beskåda överst på denna sida. Det är nämligen min "skylt" som står som rubrik för denna bloggen. Det var inte meningen att det skulle bli en LO med foto och allt, men det blev så i alla fall. Det var inte ens meningen att det skulle bli det formatet. Känner mig nöjd med den och jag måste erkänna att jag blev förvånad över hur kul det var att skapa den. Trodde det skulle vara svårt med så litet, men det var riktigt enkelt och kul! Blir till att köpa ett sånt album.... ;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Görläckert!!!
Har själv testat 6*12 i helgen - det var ju görskoj! Blev fyra sådana och fyr vanliga, så lite kreativ var jag allt ;-)
Ha det gött!
/Bea

Postat av: Sandra

Så du kunde inte motstå att testa? Snyggt! Jag är också sugen, men har inte kommit dit än... Japp, det svarta runt vågkanten på "Liten indian" har jag ritat själv.

2007-10-29 @ 10:20:51
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback