***Tävlingsbidrag***

Just nu pågår en kittävling på Stellas som jag är med i. Köpte mig ett kit med Heidi Grace papper i. Eftersom jag såg att mitt bidrag nu ligger upplagd på Stellas, ska det vara ok att lägga upp här med.

mitt hjärtas dam

Den heter "mitt hjärtas dam". Ordet "mitt" står skrivet i det gröna bladet som fågeln har i munnen.
Det som ni inte kan se är att det blåaktiga pappret är full med sammetsflock. Helt underbart är det!! Glittrar fint på något sätt.

Igår bakade vi pepparkakor här hemma. Härligt, nu är julen igång!! Tyvärr fick jag huvudvärk mitt i bakandet, så den sista plåten fick jag överge till min man. (var tvungen att gå och lägga mig)

Idag har vi bakat lusseatter också. Åh, jag ÄLSKAR saffran!! Det luktar såå gott!! Skulle kunna äta alla bullarna på en gång, men här gäller det att spara. Det ska ju faktiskt räcka ända fram till jul!

På det hela taget har det varit en lugn och väldigt härlig helg, med mycket familjemys. Så skönt att kunna få såna stunder. Miranda är ju, som sagt, en typisk sexåring och vissa dagar är i princip helt förstörda från det hon vaknar tills hon går och lägger sig, pga hennes dåliga humör. Men, inga såna tendenser den här helgen, det tackar vi för! 

Kommentarer
Postat av: Tina

Härliga bilder! :-)

Postat av: Sandra

Jättesöt LO!

Så du var hemma och bakade istället för att umgås med oss, undrade lite var du var i lördags. Jag är också sugen på att baka lite lussekatter och pepparkakor, får se när det hinns med!

2007-11-26 @ 09:19:41
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback