***TÄVLING***

Jag har återigen fått äran att hålla i en tävling på Papp & Scrap's blogg. Denna gången är det en slags postlåda du ska skapa, du vet en sån där med 2 fack, för ut och in post.

Tävlingsregler och en skiss för att kunna vika en postlåda från en vanlig cardstock, finns på ovanstående länk till Papp & Scrap's blogg.

Det är klart du ska vara med! Fina priser utlovas!

Här kommer lite inspiration till tävlingen. Så här blev min låda, som i slutändan blev en låda för julpost.

postlåda1

postlåda2

Till Tina, som i en kommentar till förra inlägget, undrade vad det var för chipboard jag använt på min förra LO. Svaret är att jag vet inte! Förpackningen till chipboarden är borta sedan länge och tyvärr är jag dålig på att hålla koll om jag inte har förpackningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback