***Miniträff idag***

Ikväll har jag varit på miniscrapträff tillsammans med Karin, Camilla och Annika. Jättetrevligt! Precis vad jag behövde på en tråkig, höstruggig torsdagskväll.
2 LO's blev det:

För den första var pappret givet, med kinesiska tecken på. Kläderna barnen har på sig är äkta sidenkläder som mina föräldrar köpt till dem på sin Kina-semester.
Kände att jag ville att pappret skulle synas, så det fick räcka så här.

Kinaklädd

Den andra har jag scrappat på begäran av min kära kompis C! (HiHiHi) Hon tycker nämligen att det är för lite husdjur på min blogg, så här kommer en på min lilla vovve, Tone. Nej, det har inte blivit fel nere till höger. Jag har ritat swirls över strecken, väldigt tunnt, så att det knappt syns. Det var meningen!

Tone

Tack Karin, för lånet av BossCut-hjärtanen! (Om det inte syns, så har jag sytt fast det lilla hjärtat med floss)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag ville också vara med! Hoppas ni hade det riktigt trevligt! Kan ju inte säga att jag hade det så kul, sjukhus är ju mindre kul... Men nu verkar Linn pigg igen, men det var inte alls kul när det kändes som om blodet sprutade och när hon sedan började må illa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback