***Gjort en låda***

Scrappat en låda att ha minnessaker i för Miranda. Ska naturligtvis göra en till varje barn. Men, jag har jättesvårt att scrappa annat än "riktiga" LO's, så denna blev enkel och får så vara.
Tänker att det inte ska sticka ut så mycket på locket, så man kan stapla fler lådor utan att det går sönder.

mirandas minneslåda

Usch, har någon konstig känsla i kroppen av att något obehagligt ska hända. Hoppas verkligen att jag har fel.

Ska till läkaren i morgon. Angående min svanskota. Ringde dit och beklagade mig förra måndagen, om att en telefontid knappast kan hjälpa mig när jag inte ens har en diagnos. Ville så klart komma till överläkaren, som jag träffade i somras, men det var helt omöjligt på kort tid sa de. Jag skulle få komma till någon annan, men fick räkna med att det skulle ta några veckor till.
Sen på onsdagen fick jag en kallelse, till i morgon, till överläkaren!!!....... Fråga mig inte hur det gick till, men glad är jag för det! Det passar bra, just nu har jag faktiskt en knöl igen (förra gången jag träffade henne hade den ju försvunnit 4dagar innan).

Kommentarer
Postat av: Sara

Så skönt att du får komma dit nu då! Är ju alldeles olidligt att bara vänta...
Hoppas din obehagskänsla försvinner och visar sig vara fel! Ses imorrn, kram

Postat av: teres

Tycker lådan var supernajs :). Såna vill jag också göra nu ju!

2007-12-07 @ 00:59:45
URL: http://t-strindbergs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback