***Angående svanskotan***

Var ju hos doktorn i tisdags med min svanskota och nu blir det äntligen operation! Ser det som en seger, eftersom jag vet att detta är det enda som hjälper. Har jag verklig tur kan det bli före jul, men jag räknar med januari. Diagnosen blev cystor, som orsakas av fistelgångar (det är liksom två olika varianter man kan ha: antingen blir det bara fistelgångar eller så blir det cystor, fast orsaken är egentligen samma sak)
Hur som helst så känns det jättebra att det äntligen är på väg att bli bra igen!!

Igår fick jag hem mitt paket från
Stellas som jag beställt enkom för en kittävling hon har just nu. Har scrappat en LO till tävlingen, men den får ni inte se förrän den är upplagd på Stellas hemsida.

Nu ska jag stöka lite här hemma innan jag ska till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Så skönt att du äntligen har fått en diagnos och kan se fram emot bot för det hela också! :-)

2007-11-22 @ 15:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback