***Scrapträff idag***

Vi var 10 glada scrappare som träffades i Linköping idag. Trots min ömmande svanskota (vårdcentralen misstänker en varböld!) med följande tvång att sitta bakvänt på stolen (för att inte belasta), lyckades jag scrappa 4 LO's under 6 timmars tid.

Först en LO om lilla mig...
bara Petra

Den andra är en LO som jag gjorde under Scrapeventet i Helsingborg, på Karen Foster-kursen. Hade precis fotat en larv hemma, så jag visste att jag ville ha de fotona här.
Larvigt v?rre

Därefter en LO som heter: "utomhus är härligt att vara". Bli inte rädda över att Paulinas arm ser lite blek ut, jag har photoshopat lite, så ytterkanterna på fotot är i svartvitt.
utomhus ?r h?rligt att vara

Sist, en snabbt ihopsatt LO, som jag gjorde i princip bara för att äntligen bli av med de fotona. "Sista snön för säsongen" heter den.
sista sn?n f?r s?songen

Känner mig mer än nöjd med dagen. Som sagt, så länge min bok-serie pågår, lär inte mycket scrappande ske här på hemmaplan.
Nu väntar kaffe, rabarberpaj (TACK SNÄLLA J !!!!), chokladkaka (som Paulina bakat medan jag var iväg) och Eurovision Song Contest. HELKVÄLL!! Håll tummarna för The Ark!

Kommentarer
Postat av: Bea

Underbara LO:s! Gillar "bara Petra" skarpt - både färger, upplägg och rubriken! Kul att se den färdiga larvlo:n! Själv har jag inte tagit tag i eventprojekten än... har gjort en massa annat istället ;-) (som jag inte laddat upp än...) Hoppas att det snart blir bra med svanskotan!

p.s. vad heter bokserien?

Postat av: Sandra

De blev kanonfina allihop! Den sista missade jag visst helt, känner inte alls igen den... Hoppas svanskotan är bättre nu!

2007-05-13 @ 21:05:56
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: FruGrip

Superfina layouter juh
Kram Cissi

2007-05-15 @ 20:13:00
URL: http://www.gripdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback