***Ny tidning idag***

Jippi, idag kom min tidning från USA som jag beställt: "Creating Keepsakes Computer Tricks for scrapbooking". Har beställt den från Lifetime. Den verkar SUPERBRA för oss som vill kunna fixa och trixa lite med foton (i photoshop), men som inte har kommi på att man faktiskt kan göra så än.....
Har börjat från början och här är några test jag gjort ikväll.

Skulle göra ett svartvitt foto (vilket jag gjort innan såklart), men när jag drog markören fram och tillbaka, tyckte jag att denna effekten var ganska häftig.
r?daktig ton

Detta fotot har fått ett väldigt drömlikt utseende. Gillar det skarpt!
vintage

Här har jag "fadat" fotot i ytterkant och satt på text, så det blir nästan som ett vykort. (Jag har medvetet stavat fel på "från", eftersom å av någon anledning inte funkar...)
vykortsstil

Nu ska jag dricka kaffe och mysa lite, eftersom åskan går.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så häftigt! Blir ju supersnyggt! Det med Andrea på bryggan var jätteläckert! Vill oxå lära mig!!! :-)

Postat av: FruGrip

Härligt underbara foton!!
Kram Cissi

2007-05-24 @ 08:16:08
URL: http://www.gripdesign.blogg.se
Postat av: Sara

Nu har jag också beställt den!! Tack för tipset... =)kram

2007-05-24 @ 18:02:34
URL: http://snorsk.blogg.se
Postat av: Annika K

Vad mycket fina grejer du fått till på dina foton i Photoshop!! Visst är det kul??!!

2007-05-26 @ 00:33:23
URL: http://www.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback