***Måste bara få säga...***

FY F-N VAD JAG LÄNGTAR TILL TRÄFFEN PÅ LÖRDAG!!! Bara så ni vet ;) Har inte scrappat någonting här hemma sen förra gången vi hade träff, så det kliar i hela kroppen att få sätta fart. Min bok är  nästan slut, så jag ser träffen på lördag som en kickstart för att komma igång igen.

Beställde en del från
Stellas igår. De han även bli betalda igår, så jag hoppas på paket imorgon eller senast torsdag.
Sen undrar jag när månadspaket från Lifetime ska komma. De drog pengarna en vecka sent, men jag tror inte att de skickat något än. Då brukar man få ett mail nämligen, som säger att paketet är på väg. SKUMT!!
Jag var inte jättenöjd med testet jag gjorde med Jenni Bowlins månadspaket. Kanske hade jag otur och fick ett paket i helt fel stil... Hur som helst så ska jag testa Coordinates Collections istället, men junipaketen var redan slut, så jag får vänta ett slag.

Nej, nu börjar det bli dags att göra oss klara, så jag kan åka på jobbet. Det är såååå himla kul att jobba!! Trivs som fisken i vattnet just nu, vilket gör att jag faktiskt längtar efter jobbet varje dag! Inte illa, tycker jag.
Live long and prosperous!

Kommentarer
Postat av: Malin

Apropå boken... Kolla femte kommentaren till det här inlägget (från min bokblogg): http://blogg.aftonbladet.se/8745/perma/408139). Om du har några kommentarer om översättningarna kan du ju kontakta henne. :-)
Ses på lördag.

Postat av: Bea

Jag brukar inte få något mail om att det är skickat - det bara dyker upp ;-) Lifetime alltså - hoppas att det kommer snart. Mitt skickades idag tillsammans med en annan beställning, men det vara bara för att jag glömt bort att byta kortnummer - skulle ha skickats förra veckan. (fick byta kort efter att bankens kortnummer hamnat i fel händer *morr*)
Ha det så trevligt på träffen - saknar dina lo:s när jag kikar in här ;-)
Kram

2007-05-29 @ 20:29:28
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Sandra

Va, har du inte gjort något sedan förra träffen? Vilken tur att böckerna snart är slut ;-) Jag längtar också massor till träffen, ska bli så kul att sitta igen! Ses på lördag!

2007-05-30 @ 11:09:43
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback